2015. november 10., kedd

Arctej

Ez már megint egy olyan dolog, finomság, ami nem szappan. :)

Nos, ezt tulajdonképpen egy isteni arcápolótej, arctisztítótej. Mind a kettő. A sminket is kíméletesen, vegyszermentesen szedi le az arcbőrről. Nem lesz utána száraz a bőr. Nem irritálja a bőrt.

Arcápolóként használva lehet akár arctonik után használni, de én simán egy szappanos, meleg vizes arcmosás után használom. Nedves vattakoronggal viszem fel az arcomra. Hamar beszívódik. Nincs zsíros utóérzete. Amolyan lágy, selymes érzésű lesz tőle a bőr.
Nekem ez az egyetlen és kedvenc arcápolóm. Na jó, néha nem az egyetlen. Néha kenek mást is az arcomra, de csakis olyat, amit én készítettem. Mostanában a finom testápolóból kentem az arcomra. Ugyanis nem volt ilyen arctejem. :) De most már elkészült, úgyhogy újra csak ez van, mint arcápoló. :)

Az összetevők? Mandulaolaj, egy kis sheavaj, rózsavíz, desztillált víz, növényi glicerin, egy kis tegosoft (ez egy finom, gyengéd hatású tisztítótenzid). Meg azért van benne tartósítószer, de az is természetesen kíméletes, parabénmentes.

Az állaga olyan tejszerű. Nem annyira híg, azért sűrűbb. Akkor inkább azt mondom, hogy olyan lágy pudingszerű. Jaj, nem is tudom, hogyan jellemezzem. :) Mindenesetre kellemes állagú. Könnyen felvihető.
A bőr meghálálja ezt a gyengéd kényeztetést. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...