2019. szeptember 23., hétfő

Újrakezdés levendulával :)

Néhány hónapja fenekestül felfordult az életem. Költöznöm kellett. Majd újra.
Az első helyen még dobozokból éltem. Semmi lehetőségem nem volt szappant készíteni. ☹
De ez a mostani lakhelyem már nagyon jó. És ma - néhány hónap kihagyás után - végre tudtam készíteni szappant 😊
Hihetetlen öröm volt ez számomra. Imádom a szappankáimat. Mások meg már hiányolják őket. 😊💜

Újrakezdésként levendulásat készítettem. Hoztam is néhány fázisfotót. 😊


Látható a melegített olajok gyönyörű aranyszíne. Majd amikor lúgot öntök bele, összekeverem. Végén hozzáadtam a finom adalékokat, mint só és illóolaj és porított levendula. Elég érdekesen nézett ki keverés után. Nekem a tökfőzelék jutott róla eszembe. 😂😂

Remélem, azért a végeredmény ugyanolyan jó lesz, mint eddig volt. 😍




1 megjegyzés:

  1. Nagy örömmel olvastam irásodat. Szinte élménynek számított. Olyanra sikeredett a beszámolód, mintha én is részt vettem a készítésben. Gratulálok. Sok ilyen örömöt kívánok. Üdvözletem. Némethné Judit

    VálaszTörlés

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...