2015. január 28., szerda

Körömvirágos szappanom

Ez a szappanom egy időben készült a kamillás szappannal. Nagyon vártam már, hogy végre kipróbálhassam. Most már elmondhatom, hogy több, mint egy hete használom. És most csak ezt használom :) És én nagyon, de nagyon szeretem. :)

Hogy mi is van benne? A szokásos alapolajaim, ezen felül körömvirágolaj, sheavaj. Illatnak nem illóolajat, hanem illatolajat tettem bele. Ez lehet, hogy nem annyira természetes, de nekem, akinek kifejezetten nagyon érzékeny bőre van, nem lett tőle semmi bajom. Ellenben imádom ezt az illatot! Ez pedig a gyöngyvirág :) 

Került bele természetesen szárított körömvirágszirom is. Szép hosszúkás szirmok. :) Színezéknek kapott még a szappan valamennyi kurkumát. Két adagot is készítettem, a második adagba kevesebb kurkuma került, halványabb is lett a színe :) Hát, nem lehet minden adag szappan egyforma, ugye? ;)

Ezt a szappant szintén tudom ajánlani száraz bőrűeknek. Nekik kifejezetten. Persze azt el kell mondanom, hogy télen, ebben a hideg, hol szeles, hol csapadékos időben az ember bőre könnyebben kiszárad. Ilyenkor nem árt, ha kicsit jobban krémezzük magunkat. Az én bőröm is mostanában elég száraz, kenegetem is rendesen fürdés után :)
Ezen felül meg mindenképpen sok vizet kell igyunk. Ezt mindig elmondom, vagyis megkérdezem, ha valaki elpanaszolja, neki milyen száraz a bőre. Elég vizet iszik vajon? Mert hát hiába az ápolás, víz is kell a bőrnek. :)

Most, hogy már használom ezt a szappant, elmondhatom, hogy nagyon jól habzik szintén (mint bármelyik szappanom), kellemes a habja, közben isteni az illata :) Persze azért tisztítja is a bőrömet :)

A kép nem annyira lett jó, mint maga a szappan, de azért  látható :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...