2015. január 27., kedd

Mézes-sheavajas

Legújabb szappankáim :)

Egy teljesen új receptet készítettem. Egy finom, különösen ápoló szappan elkészítése volt a célom. Ezért ebbe a szappanba az alapolajokon és zsírokon felül még került neemolaj, sheavaj is. Plusz egy nagyon finom ápolóanyag, ez pedig a MÉZ. :) A méz mindenhogy jótékony hatással van a testre, kívülről és belülről is.

Illatnak most narancsvirágot adtam hozzá. Gondolkodtam, hogy mit is adhatnék hozzá, és valahogy minduntalan a narancsvirág jött elő. Így maradt ez. :) A narancsvirág nyugtató hatású illóolaj, ugyanakkor élénkíti is a bőrt.

A neemolajnak fertőtlenítő, gyulladáscsökkentő hatása is van. De az illata! Nos, nem mondanám, hogy büdös, viszont olyan pörkölt valami szaga van. Pörkölt mogyoró talán. Elég érdekes. De azért nem rossz. :)
Az olívaolaj, a méz és a sheavaj külön-külön is nagyon jó bőrápoló hatással rendelkeznek, így remélem, hogy ez a szappan is kitűnő bőrápoló lesz. :) Különösen a száraz, érzékeny bőrűeknek. 
A neemolajnak és a narancsvirág illónak köszönhetően ajánlanám kicsit problémásabb, zsírosabb bőrre is.
Valami érdekes dolog van azonban a szappanon. Azok a pici barna pöttyök. Nem tudom, hogy mitől lett ilyen a szappan, de sejtésem van róla. Azt hiszem, egy kicsit túlmelegedett érés közben. Bízom benne, hogy nem ront a minőségén. Ez csak az első adag, de hamarosan újabbat fogok készíteni, hogy kísérletezzek is vele. :)

Mivel ezeket a szappanokat csak tegnap vettem ki a formából, így még várnom kell néhány hetet, hogy ki is tudjam próbálni őket. Bevallom, nagyon várom a próbát. :)


Kiegészítés 2015. 09. 05.-én:
Én úgy vélem, hogy leginkább ennek a szappanomnak köszönhetem, hogy a felkaromon megszűntek azok az apró kis pattanásszerű izék. Azóta ott is épp olyan selymes a bőröm, mint bárhol a testemen. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...