2015. szeptember 4., péntek

A csodáááálatos kamillás szappan :)

Annyira örülök ennek a szappannak, hogy nem tudtam volna nem csodálatosnak nevezni :)

Ez a szappan egy teljesen új alkotás. Na jó, azért nem teljesen új. Az alapanyagok nagyjából ugyanazok, mint a többi esetében. Ebben viszont van egy jó adag kamillaolaj is. És ha már kamillás, akkor természetesen nem hiányozhat belőle maga a kamilla virága sem. Ezért az is került bele. De nem egészben tettem bele. Elég érdekes lenne, mikor fürdés közben kisebb-nagyobb gombócok kerülnének elő a szappanból :) Pont ezért megdaráltam a kamilla virágát. Darált már valaki kamilla- vagy egyéb virágot? Hát valami fenséges illata van! Sokkal jobban érződik, mintha egészben hagytam volna a virágot. Egyszerűen mennyei :)

Mikor összekevertem az olajokat a lúggal, utána beleraktam az őrölt kamillavirágot és erre öntöttem rá az illatolajat. Angol rózsa illatot. Mivel nincs kamillaillatom külön, ezért ezt tettem hozzá. De csodás illata van ennek is! És így ez a kettő mesés illatot adott a szappanoknak. Ma reggel szedtem ki őket a formából, úgyhogy még nagyon friss. Várni kell néhány hetet, mire használhatók lesznek. Ó, milyen kár! De én már nagyon várom, hogy fürödhessek vele! Igazi kényeztetés lesz ez is az én érzékeny bőrömnek!

2015. 09. 06. frissítés a bejegyzéshez (eredeti bejegyzés: 2015. január):
Azóta már néhány hónap eltelt és én bizony használom ezt a szappanomat is. És valóban finom kényeztetés az én érzékeny bőrömnek. A habja is igazán dús és selymes.
Ráadásul egy ismerős külön dicsérte ezt a szappant. Egy másik bejegyzésben írtam is erről: szúnyogcsípés esetén ezzel fürdött és nagyon jót tett a bőrének: nyugtatta a bőrét és magát a viszketést is. Úgyhogy sem a kamilla gyógyhatásában, sem a szappan jótékony hatásában nem csalódtam. :) Ez is egy isteni szappan. :) És én ezt is imádom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...