2015. szeptember 6., vasárnap

Kakukkfüves szappan

Megint egy újfajta szappant alkottam :) Igazából a lányom kérése és inspirálása volt.
Felfedezte magának az illóolajaim között a kakukkfüveset. Valamiért megszagolta és egyszer csak rákente a lábán lévő sebre. Aztán másnap is ezt tette. Végül rájött, hogy mennyire jó a sebre ez az olaj. Mintha kisebb lett volna a sebe másnapra. Úgyhogy néhány napig azzal kenegette. Egész hamar és szépen meggyógyult neki.
Én meg úgy gondoltam, hogy akkor kipróbálom szappanban is a kakukkfüvet. Már korábban is tervben volt, de valamiért mindig elmaradt. De most végre elkészült. Most készült. Úgyhogy magáról a szappanról még nem igazán tudok írni, mert mától számítva kerek négy hétig hagyom száradni. Aztán majd kipróbálom. :)
Szerintem jó szappan lesz. :)

Ami van benne: kakukkfű-macerátum – vagyis hetekig áztattam olívaolajban a kakukkfüvet, aminek egész sötétzöld színe lett; olívaolaj, kókuszzsír, napraforgóolaj, ricinusolaj, sheavaj, tengeri só és méz és persze az elmaradhatatlan kakukkfű illó. Semmiféle színezék nincs benne, természetesen lett ilyen a színe. 

Na, ezek alapján úgy vélem, hogy nagyon jó kis szappan lesz belőle. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...