2019. november 18., hétfő

A jótékony feketeség :)

Van, amikor a csupa feketeség is lehet jótékony hatású. 😊😍
Ilyen lett most (is) ez a szappankám. 😊
Vannak, akik kifejezetten ezt keresik, mert hasznosnak bizonyult tinédzserek pattanásos bőrének tisztításában. A visszajelzések nagyon pozitívak. Azt mondják, hogy visszahúzódnak a pattanások, leszáradnak, tisztul a bőrük a fiataloknak. 😊
Nagyon örülök, mikor ilyen véleményeket kapok. Tudom, hogy érdemes csinálni, amit csinálok, hiszen ezzel is hozzájárulok ahhoz, hogy valakinek jobb legyen. 😊

Talán már korábban írtam erről a szappankáról, de aki nem olvasta azt a bejegyzést és nincs kedve megkeresni, annak elárulom, hogy milyen finom olajokat tettem ebbe a szappanba. Természetesen az alapok még mindig a kókuszzsír és az olívaolaj. A többi: hidegen sajtolt napraforgóolaj, szőlőmagolaj éééés sheavaj. 😍
Természetesen ebben is van finom tengeri só. És hogy mitől ilyen fekete? Még nem árultam el? Hát persze, hogy az aktív széntől (faszén).
Illatnak továbbra is teafát kapott és a nagyon finom fenyő illatot. 💚

Ismét hatalmas erő van egy ilyen kis dologban. Ezért is imádom a szappankészítést. 💙💛💚💜💖💗

Ha te is szeretnéd kipróbálni a szenes szappanomat, akkor írj nekem nyugodtan és bátran! 😃

Addig is szép napokat mindenkinek és öleléééés 😘

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...