2019. október 29., kedd

Rózsa - a virágok királynője :)

Rózsa, rózsa és még több rózsa...
Bár itt nem magáról a virágról van szó - ami amúgy is gyönyörű, hanem az általa ihletett szappankákról. 😊😍 

Sokak egyik nagy kedvence a rózsás szappan. Nem is tudom, miért.... 😇💖
Nekem is nagy kedvencem. Bár én tényleg nem tudok olyan szappankámat mondani, ami ne lenne a kedvencem. 😉

Természetesen ebben is olyan finomságok vannak, mint olívaolaj, kókuszzsír, hidegen sajtolt napraforgóolaj, szőlőmagolaj, sheavaj, méz, tengeri só. Hiszen, ami jó a testnek belülről, az kívülről is jó. 😊😍 Mert ezek szinte mindegyike fogyasztható is, kivéve a sheavajat.
Illatnak az isteni geránium illóolajat kapta. Hmmm... Imádom csak szagolgatni is. Jó mélyet beleszippantok az üvegcsébe.... és hagyom, hogy minden sejtem elteljen ezzel a csodálatos illattal. 💜💜💜
A teljesség kedvéért rózsaszirmokat is szórtam a masszába. Igen, azok a fekete pöttynek látszó izék a szappankában a virágszirmok. 😃
Azon kívül ez az egyetlen szappanom, amibe teszek egy kis színezéket. De mint látható, nem nagyon fogta be. Pedig bordó színű kozmetikai pigmentet tettem bele, hátha lesz egy kis színe . Ilyen lett. És szerintem így is gyönyörű. 😇💞

Szóval, már megint imádás van. És türelmetlen kivárás, hogy száradjanak, hogy végre használni lehessen őket. 🌅
Ki szeretne magának is egy ilyen finom, kényeztető szappankát?


A legközelebbi írásig legyenek csodás napjaitok és pussszzzzantáááás 💋💋💋

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...