2019. október 10., csütörtök

Újdonsáááág :)

Tegnap ihletet kaptam. Gondolkodtam, utána olvastam, keresgettem és a vége az lett, hogy készítettem egy új receptúrájú szappant. 
Csupa-csupa finom dolgot tettem bele. Vagyis olyanokat, amik nagyon jó hatással vannak a bőrünkre. Igazi gyógyszappannak hívom. Tudom, még nem próbáltam, de azok alapján, amit beletettem... gyógyszappan. 😉😍

Kíváncsiak vagytok, hogy mit tettem bele? Hát izé...
Na jó, elmondom. 😊
Természetesen az elmaradhatatlan kókuszzsír és olívaolaj az alap. Most egy kicsit megspékeltem az egészet makadámiadió-olajjal. Kapott még fincsi sheavajat. Ezeken felül a plusz gyógyhatású anyagok: ichtiol (erről már írtam, ez az orvosi kátrány), holt-tengeri iszap és holt-tengeri só. És végül teafa illatot kapott. 😊😍

Hogy mitől is gyógyszappan? Azt mindenki tudja, hogy a holt-tengeri dolgokat szinte minden bőrproblémára használják. Néha elképzelem, milyen is lehet lebegni a Holt-tenger brutálisan sós vízében. Hm... 😍
Szóval, ami onnan jön, eleve csodaszernek számít. Mondjuk így.
Aztán az ichtiol szintén a problémás (azért ezt a szót használom leginkább, mert ez elég sok mindent lefed, de akár taglalhatnám is, mert számtalan bőrbetegség van) bőrre használatos szer. Fertőtlenít, gyulladást gátol, tisztít, hogy csak néhányat említsek jótékony hatásaiból.
Elég erőteljes illata van. De ez nem kell, hogy visszarettentsen minket a használatától, mert igazán áldásosak a hatásai a bőrre nézve.
Az olajoknak meg már írtam korábban a hatásukról. A makadámia-dióolaj jó az érzékeny bőrre, érett, idősödő bőrre, száraz, gyulladásra hajlamos, hámló bőrre. Regenerál, hidratál, bőrpuhító, mélyen felszívódó. Szóval, szerintem egy szuper olaj. 😍
Nem is értem, hogy eddig miért is nem használtam még! 😊
A teafa illóról meg tudjuk, hogy szintén fertőtlenít, baktérium- és gombaölő tulajdonságai vannak. 😊
 
Most kivételesen örülök, hogy nem lehet átküldeni illatot. Mert bevallom, amikor összekevertem a plusz hozzávalókkal a masszát, kicsit megütköztem az illaton. Nagyon büdösnek találtam. Tényleg. Csak abban bíztam, hogy mikor kiveszem a szappankákat a formából, nem lesz ilyen szaga. És igazam is lett. 😊
Így érződik a kátrány és a teafa illata. Sokkal kellemesebb. De majd ti is megszagolhatjátok, ha letelt a száradási idő.

Tegnap még csak meséltem róla valakinek, de máris mondta, hogy tegyek egyet félre az anyukájának, neki ugyanis szinte varázsszó az, hogy holt-tengeri. Ezeket a termékeket szereti. 😊
Nos, jegyeztem.

Aki még szeretne ilyet, az szóljon! Az biztos, hogy én ki fogom próbálni, amint letelt a száradási idő. Bár nem problémás a bőröm, de hát milyen szappankészítő az, aki nem próbálja ki a szappanjait??? 😱😆

Tudjátok, hol találtok! 😉

Csodás napokat mindenkinek!

Pusssszzzantáááás.... 💗💗💗

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...