2019. október 1., kedd

Úszunk a sóban :)



Só, ami só. 😅

Megint készítettem az imádnivaló sószappant. De most két különbözőt. A himalájai sószappanról már írtam korábban, meg lehet keresni a cikket. 😉
Most e mellé csináltam egy másikat is. Az összetevő olajokból ugyanaz. Ebbe azonban atlanti-tengeri sót tettem és nincs benne illóolaj.

A himalájai sószapiban levendula illóolaj van, ami finoman nyugtatja a bőrt és még az idegrendszert is. Ilyen ez a levendula. 😍 Én nagyon szeretem.
Viszont van, aki egyáltalán nem szereti a levendula illatot. Nekik készítettem a (majdnem) hófehér sószappant az atlanti-tengeri sóból.

A sóról már írtam, hogy milyen fantasztikus bőrápoló. Különböző cikkek szerint mindenféle bőrtípusra jó a sószappan, legyen az száraz, zsíros, pattanásos, ekcémás, esetleg gyulladt. Segít összehúzni a pórusokat, ezáltal csökken a bőr vízvesztése, kiegyensúlyozza a faggyúmirigyek működését és visszaállítja a bőr pH-ját. 😊😍

Tényleg számos jótékony hatása van a sószappannak. Mostanában ez a fajta szappanom fogy a legjobban. A legtöbben ezt kérik, mert kipróbálták és már tapasztalták is jótékony hatásait. 😍
Mit is mondhatnék? Ezek a legjobb visszajelzések. Ezekért érdemes csinálni ilyen kis tökéleteskéket. 😌😍

Aki kedvet kapott ahhoz, hogy kipróbálja, írjon bátran ide bejegyzésként vagy az elérhetőségeim egyikére, de akár fb-n is megtalálható vagyok. 😉


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...