2019. október 20., vasárnap

Olívás - kicsit másmilyen :)

Megint meghoztam az egyik kedvencemet. 😊😍
Bár nekem minden szappan a kedvencem, különben nem készíteném őket. 💗💗

Ez éppen az olívás szappankám. Imádok vele fürödni.
Ez fele arányban tartalmaz olíva és fele arányban másféle olajokat. Most azonban, sajnos, kevés volt az olívaolajam, így kicsit ki kellett pótolnom. Na, nem nagyon, csak egy kis részét. De azt hiszem, így is tökéletes lesz. 💞
Nos, a szokásos olíva-kókuszzsír-szőlőmagolaj kombinációjához jött egy kevéske avokádóolaj. Hogy Én hogy szeretem ezeket az olajokat! Imádom őket. Annyira finom szappanokat lehet belőlük készíteni....

Talán a fotón nem látszik annyira, de az avokádó (ami egy sötétebb zöld színű olaj) kicsit zöldesebbre színezte a szappankákat. Én már nagyon várom, hogy kipróbálhassam. 😇😍
Illatnak levendula-rózsa illót kapott. Ezt az illatot nagyon imádom. Ha van lehetőségetek rá, szagoljátok meg. Engem megnyugtat. Nekem olyan különleges és tökéletes ez az illat.
Szappanban kicsit azért tompul ez az illat, de érezni lehet így is.💜

Ami még van benne, az a szokásos tengeri só.
Mint bizonyára már tudjátok, nem használok semmilyen adalékanyagot, ami nem természetes. 😇

Sajnos, ki kell várni a száradási időt, de majd biztatom a szappankákat, hogy minél hamarabb száradjanak, hogy lehessen velük fürödni. 😉

Ha kedvet kaptál egy ilyen nagyon is ápoló és tápláló és selymes habú szappan kipróbálásához, keressetek bátran itt az oldalon, fb-n vagy a piacon!

Addig is legyenek csodaszép napjaitok és pussszzzantáááás 💋💋💋

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...