2015. június 6., szombat

Ó, az én mennyei rózsás szappanom :)

Ez egy annyira jól sikerült szappan, hogy nagyon. Egyszerűen imádom – ezt is, a többivel együtt. :) De gondolom, ez nem meglepő. Minden idáig készített szappanomat tényleg imádom. Mindegyiket másért.
A rózsás. A színe olyan gyönyörű, egészen sötét rózsaszín. Először úgy gondoltam, hogy színezéknek teszek bele fagyasztva szárított tőzegáfonyát. Aztán keveselltem. Ezért még tettem bele egy kis ételszínezéket. Csak ekkor meg attól tartottam, hátha fogni fog a színe. Úgyhogy nagyon nehezen vártam ki, hogy végre leteljen a minimális négy hét, hogy végre kipróbálhassam eme csodámat.

Aztán csak elteltek a hetek. És végre kipróbálhattam! Hogy milyen is volt elsőre? Fantasztikus! A bőrömet nem fogta meg a színezék, viszont a habja az rózsaszín volt. :) Rózsaszín habokban fürödtem. :) Még sosem fürödtem ilyen színű habban, habbal, de már ezért a látványért is megérte elkészíteni ezt a szappant. De a habnak nemcsak a színe volt különleges. Maga a hab is nagyon finom és selymes. Egyszerűen isteni vele a fürdés.
Persze nem hagytam ki a szappanból most sem a csodás rózsaszirmokat, amiket egy kedves barátnőm gyűjt nekem a saját biokertjéből, ami itt a közelben van a hegyekben. :)
Kényeztetésnek ebben a szappanban van még fincsi sheavaj is. :) Hogy még selymesebb legyen a fürdés élménye :)

Szóval, aki kipróbálja ezt a szappanomat is, az biztosan nem fog csalódni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...