2015. június 7., vasárnap

Megint nem szappan :) - Isteni testápolótömb

Nos, minden szerénység nélkül mondhatom, hogy valóban isteni. Úgy gondolom, ha az istenek használnának testápolót, akkor ilyet használnának :) De mit is fecsegek! Hiszen mindannyian istenek és istennők vagyunk és ilyet használunk! :)

A viccet félretéve – bár szerintem ez nem vicc!
Ez egy nagyon finom testápoló. Nem tudok jobb szót, mint az, hogy finom. Vékony rétegben kenem a bőrömre, és annyira jó, selymes tőle a bőröm, hogy imádom. De tényleg! Nem tudok mást írni róla, csak csupa jót.
Én minden nap harisnyában járok, ami azért kicsit megviseli a bőrt, ezért kell neki egy ilyen gyengéd ápolás. Ez a testápoló pedig nagyon gyengéden ápolja a bőröm. Ami egyébként is extra érzékeny. Amellett, hogy fehér is, könnyen leég. És mindezekre a „bajaimra” nagyon jó ez a testápoló.
Mikor néhány héttel ezelőtt leégett a bőröm, ezzel kenegettem minden nap. Egyébként is minden nap kenegetem vele a bőröm. De ez olyan jó hatással volt rá, hogy egy-két nap alatt szinte újjászületett a bőröm. Nem égett sokáig, nem is húzódott. Aztán amikor hámlani kezdett, nem is hámlott igazán. Jó volt rá ez az ápolás. :)
Most meg a lányom még jobban leégett hátát kenegetjük vele :) Amolyan gyógyír és nyugtatás a bőrnek.
Hogy mi is van benne? Avokádóolaj, olívaolaj, sheavaj, kakaóvaj, VCO kókuszolaj és méhviasz, hogy a ne olvadjon el a nagy melegben. A VCO kókuszolaj valami isteni. Teljesen fehér, megőrzi a kókuszillatát és amolyan selymes olaj. Zsír állagú olaj. Aki ismeri, tudja, miről beszélek :)
Vizet nem tartalmaz, így nem is romlik meg hamar. Zsíros érzetet ad ugyan, de ha vékonyan kenem a bőrömre, akkor hamarabb felszívódik. Nem mondom, hogy nem érezni, de szerintem nem kellemetlen.
Jelenleg hűtőben tartom őket, de csak a felhasználásig.

Szóval, ezt is szeretem és szeretem és szeretem :)

Képen olyan, mint a szappan - de csak képen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...