2015. június 27., szombat

Isteni olívás az isteni férfiaknak :)

Hogy miért is ez a címe? Mert az olívás szappanom egyszerűen isteni. Imádom. :)
Csodás élmény vele fürödni. Finom és kényeztető és puha és selymes a habja. Számomra tökéletes.
Miért a férfiaknak? Mert ezt igyekeztem inkább férfias illatúra készíteni. Ami azt jelenti, hogy illóolajnak van benne Fenyővarázs illóolaj-keverék. Ebben van: boróka, cédrus, mirha, édeskömény és tömjén illó. Ezeken felül pedig még tettem bele pluszban borókát és cédrust. Ettől elvileg férfias illatú lesz. :) Hát ebben bízom is. Ne mondhassák azt, hogy csak női szappanokat készítek.
De aztán rájöttem, hogy a szappanjaim többsége nőknek készül. Az illatuk miatt. Az olyan, mint rózsa, narancsvirág, geránium, angol rózsa, ilang-ilang, mind-mind női illatok. Szerintem. Bár egy baráti család minden tagja használja ezeket a szappanjaimat és a nőies illatra még nem panaszkodtak. :)
Most azt gondoltam, hogy kifejezetten készítek férfias illatú szappant. És be kell valljam, szerintem sikerült. Jó illata lett a szappanoknak. Bár a használatukkal azért még várni kell néhány hetet, hiszen még szinte meleg, annyira friss. :)
Magáról az olívás szappanomról már egy korábbi bejegyzésben írtam, úgyhogy itt most nem taglalnám annyira részletesen. A lényeg, hogy ez egy valóban isteni szappan. 
A korábbi cikk: 

https://naturgina.blogspot.hu/2015/06/isteni-olivas-az-isteni-ferfiaknak-hogy.html

És miért az isteni férfiaknak? Mert ha mi nők Istennők vagyunk, akkor a férfiak legyenek az Istenek. :) Én mindenkinek megelőlegezem ezt. Különben is, minden nő életében van olyan férfi, aki számára isteni. Ebben szerintem megegyezhetünk ;) Nekem volt egy ;) Ő ihlette ezt a szappanomat. Ajándékba kapott tőlem egyet. :) 
 És az isteni férfiak talán még istenibben fogják magukat érezni az ezzel a szappannal való fürdés után :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...