2015. július 29., szerda

Csak néhány gondolat....

Nagyon szeretem a szappanjaimat. Tényleg. Azt is elmondhatom, hogy majdnem mindegyik a kedvencem. Úgyhogy gondban lennék, ha választanom kéne közülük, hogy éppen melyiket vegyem meg.
Mivel a bőröm eléggé érzékeny, ezért a szemcsés szappankáimat annyira nem értékeli, de azokat is szeretem.
Aztán mindig jön valami. Nálam is beüt, hogy van megint valamilyen jófajta olaj, kéne szappanba tenni belőle. Aztán máris alakul egy új recept. Aztán néha variálok a recepteken. Teszek bele még ezt-azt. Olyan nehéz megállni, hogy ne legyen újabb és újabb.
Persze nem folyton csak egyre újabb recepteket kreálok. Nem. Mivel így is elég sok receptem van, amikből nehéz néha választani. Most konkrétan ott tartok, hogy 27 különböző szappanreceptem van, ráadásul ezek közül néhány receptnek van második változata is. Szerintem ez már rengeteg. Persze, nem nagyüzem vagyok. De akkor is. Igyekszem én is megálljt parancsolni magamnak. De nagyon nehéz néha. :) De szerintem ez nem olyan nagy baj. Nem tartozom azért az elvetemül kategóriába :)

Úgyhogy most ide felsorolom, hogy milyen szappankáim is vannak. Egy másik cikkemben néhány szót is írtam róluk, de most csak a lista:
- avokádós
- babérleveles
- babérolajos
- csalán-citromfüves
- csokoládés
- ekcémára való
- hévízi iszapos
- ichtiolos
- kakukkfüves
- kamillás
- kávés
- kávés-fahéjas
- kókuszos
- körömvirágos
- levendulás
- luxus
- magnólia
- natúr (csak kókuszzsírból) mentás, citromos, fenyős
- neemolajos
- olívás - ebből kétféle, női és férfi illatban
- paprikás
- parlagfüves
- rózsás
- sheavajas
- sós
- sószappan
- szenes
- tökmagolajos
- vaníliás

Hát ennyi volna :) Nem kis mennyiség, az biztos. De nagyon szeretem őket elkészíteni és használni is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...