2015. július 14., kedd

Hótiszta hófehér :)

A végtelen hómező jut róla eszembe, bár élőben még sosem láttam olyat :)

Szeretem. Mert egyszerűen jó. :)
Ez a szappanom csak kókuszzsírból készült. Nem tettem hozzá semmi más olajat. Csak a végén az illóolajakat. Ebben például fenyő és rozmaring illóolaj van. Az a kedves fiatal házaspár, akiknek egy óriásméretű babzsákot csináltam a múlt héten, mindenképpen vinni akartak ebből, mert annyira megtetszett nekik az illata. Hát csomagoltam nekik. De a lelkükre kötöttem, a csomagolásra pedig ráírtam, hogy mikortól használhatják, hiszen ez egy aránylag friss szappan, kell még neki a száradási idő. :)
Sokan úgy gondolják, hogy a tiszta kókuszzsírból készült szappan szárítja a bőrt. Én viszont úgy vélem, hogy nem szárítja. Mivel már korábban is használtam ilyen szappant, így tudom. Ráadásul nálam a konyhában egy ilyen szappan van kézmosónak. Semmi bajom vele. Szerintem nagyon jó. :)
A kókuszzsír az egyik alap az olajok és zsírok közül, amit minden szappanomba beleteszek. De szinte minden olaj csak önmagában is megállja a helyét szappanként. Csak kérdés az, hogy kinek hogy jönnek be az egyolajú szappanok. Nekem például egy korábbi olívás nem jött be, mert nagyon olyan nyálkás volt. Persze azt még tanfolyamon készítettük, még tavaly, úgyhogy elég sokat ért, nekem mégsem jött be. Ez a szappan viszont bejött. Bejön. Vagyis használatát tekintve nagyon jó, hasznos, zsíroldó szappan. Ez az a szappan, ami olyan, mintha csak habból állna. A többi szappannak is nagyrészt a kókuszzsír adja meg a habzását. De önmagában meg ilyen: csupa hab. Finom, hófehér hab.
Ráadásul ez egy igen kemény szappan. Ebből kifolyólag jó sokáig tart.
Szeretem a fehérségét, mert egyszerűen a tisztaságot látom és érzem benne. Ezt a formát meg mostanában különösen kedvelem, így nincs olyan öntésem, ahol ne használnám. Ez a forma ezzel a fával majdnem tökéletes. Azért jó lenne, ha némileg kerekebb lenne. Hiszen kerek a világ :)
Érdemes lenne kipróbálni különböző bőrtípusúaknak, hogy igazán tudjam, kinek hogyan hat a bőrére. Persze általánosítani soha nem lehet és nem is szabad, hiszen két hasonló bőrtípusnál is lehet egészen más az eredmény. Egyediek vagyunk, így ki kell tapasztalni, hogy melyik szappan jó igazán a bőrünknek. Egy próbát ez is megér ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...