2015. október 16., péntek

Babérolajos szappan :)

Micsoda jó dolog!
Ez a szappan szintén nagyon jónak ígérkezik. Azért csak ígérkezik, mert még nagyjából két hétig kell várnom arra, hogy végre kipróbálhassam. :( De azt hiszem, megéri a várakozást! :)

A babérolajat keleten igen nagyra tartják. Egyrészt az olívaolaj mellett ez adja meg a szappannak a jobb habzást. Másrészt, ha a bőrre gyakorolt hatását vesszük, akkor jó hidratáló és gyulladáscsökkentő hatású.
És ezek mellett az ára sem elhanyagolható tényező, mert nem éppen az olcsó olajok közé tartozik. De hát egy jó szappanban igazán jó alapanyagok vannak. ;)

Jó volna, ha valaki olyan is kipróbálná ezt a szappant, akinek van valami bőrproblémája, hogy meggyőződhessünk ennek igazáról. Nem kételkedem benne csöppet sem. De mivel az én bőrőm egészséges, ezért én erről a tulajdonságáról nem tudok meggyőződni. Ha valaki esetleg kipróbálná, akkor nyugodtan szóljon! :)

Színe igen élénkzöld lett. Nem fele-fele arányú az olívaolaj és a babérolaj, de hiszem, hogy így is nagyon jó lesz ez a szappanom is. Tettem még bele kókuszzsírt is, hogy keményebb legyen a szappan. Lehetne még sötétebb is, ha több benne a babérolaj, ugyanis maga az olaj igazán mély sötétzöld színű. :)
Az illata is épp olyan. Mély. Vagyis elég intenzív. A szappanban már valamivel kevésbé érezni, de csak kevésbé. Az is elég intenzív. Ez az illat semmivel össze nem keverhető. :)

Nos, kipróbálásra bátran ajánlhatom. :) Két hét múlva én ki is fogom próbálni. Próba után írni fogok arról, hogy az én bőrömnek mennyire tetszett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Azért még van remény ;)

  Sziasztok! Tudom, hogy régóta nem jelentkeztem semmi újdonsággal, de az a helyzet, hogy már jó egy éve nincs lehetőségem szappant készíten...